Ads 468x60px

marți, 31 iulie 2012

Surpriza dintre trotuare

După o lungă pauza...trebuie neapărat ceva interesant și de ce nu chiar surprinzător pentru mine cel puțin așa a fost.În aceste zile toride de vară am ieșit mult la plimbare ceea ce nu e recomandat, dar... Dorind să impresionez rudele venite în vizită am decis să prezint orașul Botoșani. La început nu eram foarte încrezătoare deoarece acesta este considerat un oraș sărac. Ceea ce ma surprins și pe mine (am lipsit cam mult din ”viața de oraș”fiind plecată cu facultatea)sunt rondurile cu flori și spațiile verzi. Le întâlnim atât la intrarea în oraș cât și pe diverse străduțe.






După 2 ani în care am locui în Iași mi se pare că Botoșaniul s-a dezvoltat destul de bine ba mai mult de atât este mai curat. Mi s-a părut ca și lumea apreciază altfel lucrurile din jurul lor. Nu am văzut ronduri în care florile să fie rupte sau pline de ambalaje ceea ce e un plus.


După multă muncă orașul a devenit demn de a fi prezentat lumii și de ce nu și de mândrie.Eu una sunt mândra de ce au realizat legat de imaginea orașului care acum câțiva ani lăsa de dorit. Dacă aveți ocazia să treceți prin oraș rupeți câteva minute bune din timpul vostru alocându-l plimbatului prin oraș și veți vedea că am dreptate.De aceea vă recomand o plimbare pe pietonală și prin parcul Eminescu.







V-am pupat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu