Ads 468x60px

vineri, 3 august 2012

Roșiile din grădina bunicii...

Eu stau la casă împreună cu părinții și bunicii, dar cum acord mult timp facultății îmi petrec o mare parte din an în Iași ceea ce mă ține departe de grădină.Cu toate acestea sunt mulțumită că învăț despre ceea ce înseamnă  grădinărit și nu numai. Deși nu pot să pun tot ceea ce învăț în practică consider că am timp.Vârsta de 21 de ani îmi permite asta. De aceea am realizat acest blog încercând să exprim ceea ce învăț și fac.

Astăzi, în timpul vizitei în grădină am constatat că roșiile noastre încep a se coace.Deja am savurat câteva și sunt delicioase. Sunt mândra de plantele noastre deoarece nu s-au folosit produse chimice. 

Cu toate că până și aici apare conflictul dintre generații, contradicțiile sunt depășite și rezultatele sunt bune. Eu am alte viziuni despre gradină.


Roșiile din grădină:




Sper să vă placă!!!


V-am pupat!

4 comentarii: